content strategie
Opmerkelijke
visuele

identiteit

Als merk meer aansluiten bij mens en maatschappij. Roche was toe aan nieuw online gezicht. Verbeelding, metaforen en menselijke waarde vormden de kernwoorden van de nieuwe (visuele) identiteit die RAAK ontwikkelde en uitrolde op websites en social media. Van uitleganimaties en opmerkelijke (set design) fotografie tot pakkende portretvideo’s van patiënten en hun naasten. Opmerkelijke content voor een farmabedrijf. En toch helemaal Roche.

Image

Animaties

Een animatie om een ziekte in beeld te brengen. Helder, met een menselijke touch. De verschillende animaties die we voor Roche maakten, kweken begrip voor de aandoeningen en geven inzicht in de gevolgen voor de patiënt.

Image

Set design fotografie

Welke symptomen en gevolgen hebben een ziekte als MS, kanker, longfibrose of reuma? We fotografeerden ze in metaforen voor de website van Roche. Beeld triggert de geest. Quotes van patiënten zetten je aan het denken.

Image

Portretfilms

Achter elk ziektebeeld schuilt een verhaal over de mensen die het raakt. Patiënten in de eerste plaats, maar ook hun naasten. Die verhalen brachten we op een integere manier in beeld met een reeks portretfilms. Niet om de kijker te confronteren, maar om meer inzicht te geven in de impact van ingrijpende ziektes.

Koffie? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op!