Online campagne
Eerst mens
dan patient

Een patiënt is in de eerste plaats een mens. Dat wil Roche laten ervaren met haar Need To Do More-campagne. RAAK produceerde de campagnevideo, onepage website en de online marketingstrategie. De campagne richt zich op de vroege behandeling van borstkanker patiënten en is ook vooral bedoeld voor medisch specialisten. Oncologen ervaren zo de potentiële invloed van nieuwe kansen in de strijd tegen borstkanker en inspireert ze om de nieuwste innovaties op dit gebied te onderzoeken.

Image

1 Kans

Het project begon met de vraag voor een campagnevideo. Hierin worden specialisten meegenomen in de levens die zich buiten de behandelingsmuren afspelen. Roche wilde de impact in beeld brengen van een vroege behandeling van borstkanker. Want in sommige gevallen, heb heb je maar één kans.

Image

Bekend maakt bemind

Om dit verhaal goed te kunnen vertellen, brachten we eerst de customer journey in kaart. Zo wisten we met de film op het juiste moment de juiste mensen te raken. Daarnaast ontwikkelden we op basis van de online marketingstrategie banners en social mediacontent die traffic naar de video, website en call-to-actions genereerden.

Image

Basis voor meer

Nooit eerder haalde Roche zulke klinkende resultaten met een online campagne voor medisch specialisten. Benieuwd? Ga naar www.needtodomore.nl

Koffie? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op!