Online campagne
3.2.1...
start

Voor Noordhoff Uitgevers maakte RAAK de campagne voor Examensprint, de slimme online eindexamentrainer voor studenten. De ontwikkeltijd: twaalf weken! RAAK schoot uit de startblokken en creëerde in een nieuw baanrecord het complete, nieuwe merk van Noordhoff Uitgevers, de website én de campagne. Ruim voor de examenperiode gelanceerd en de vlag kon uit!

Image

Toetsend leren

Noordhoff Uitgevers betrad met Examensprint voor het eerst ‘de thuismarkt’. Studenten kunnen zich vanachter hun pc of tablet interactief en met feedback van de tool voorbereiden op hun examens. We startten eerst met de brand identitity en online marketingstrategie, voordat we begonnen met de creatie en realisatie.

Image

Merk bouwen en laden

Merkpositionering. Het ‘campagnehaakje’ ontwikkelen. Bepalen van UBR’s en tone-of-voice. Het aanhaken van mediapartners op social media, display ads, SEA en SEO. We did it all. Ook produceerden we de website en alle content, zoals de creatives voor socials en paid media richting de landing page en de webshop van Noordhoff Uitgevers.

Image

Samen bouwen voor het beste resultaat

Samen een nieuw merk vanaf de grond opbouwen schept niet alleen een sterke band, het levert ook het beste resultaat op. In no time lanceerden we een nieuw merk en behaalden we ruimschoots alle KPI's voor de online campagne. Met de inzichten uit 2018 staan voor dit jaar alweer een aantal optimalisatiefases gepland. Wordt vervolgd…Benieuwd? Check www.examensprint.nl

Koffie? Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op!